mandag den 10. marts 2008

Dag 255, skinne 19

I dag har jeg været til en hurtig kontrol hos tandlægen, og hun synes det ser rigtigt fint ud.

Jeg er nu på skinne 19 ud af 23 i overmunden, og 19 ud af 25 i undermunden. Det spændende er nu, om jeg skal bruge alle skinnerne for de sidste par skinner er nemlig lavet så de overkorrigerer en anelse. Skinnerne er lidt bøjelige, så derfor kan der være enkelte tænder, der skal have et ekstra vrid, og så kan man lige så godt lave skinnerne til dette på forhånd.

Hvis resultatet alligevel ikke er helt som forudset, laver man et par ekstra skinner, men det forlænger naturligvis behandlingen, så jeg håber ikke, at det bliver nødvendigt.

Går alt efter planen har jeg ca. 3 måneder tilbage frem til og med skinne 25, og herefter følger så endnu en 3-månedersperiode, hvor jeg skal gå med den sidste skinne. Det skal nok bliver sjovt, at holde den ren ;-)

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Jeg er selv igang - "er kun" ved skinne 5, så der er et stykke vej endnu. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor tilfreds du selv er med resultatet - og er det nemt selv at se og mærke en forskel - nu du er kommet så langt?

Anders J sagde ...

Det gør en meget stor forskel! Jeg kan selv mærke det, og folk siger også, at de kan se store forandringer - og det er heldigvis til det bedre ;-)

Kollegaerne på jobbet bemærker det, og vennerne siger, at jeg smiler mere, når jeg går i byen *G*

Det skal dog også siges, at man bliver mere kritisk, når man nærmer sig de sidste skinner: "Hmm... skulle den tand ikke også på plads?" osv...

Held og lykke med dit eget projekt! :-)